shapeimage_5

Poniżej znajdują się aktualne grafiki dla zajęć fitness na Ochocie i Woli, a na dole strony cennik i opis form zajęć.

Lokalizacja 1 – OCHOTA

  • poniedziałki

– godz. 19:45 TBC

– godz. 20:40 FASCIAL FACTS ® – STRETCHING & FITNESS POWIĘZI

  • wtorki

– godz. 19:45 INTERWAŁ

– godz. 20:40 ZDROWY KRĘGOSŁUP & STRETCHING

  • czwartki

– godz. 19:30 TABATA

– godz. 20:30 PILATES & ZDROWY KRĘGOSŁUP

———-

Zapraszam do zapisów na FIT-WYJAZD -> AKTYWNA JESIEŃ GOSIAFIT 2019 – FITNESS W POSZUKIWANIU SŁOŃCA, edycja 6-ta! :)  —>szczegóły w Aktualnościach

———-

Lokalizacja 2 – WOLA

  •  poniedziałki

   godz. 19:00 TBC

   godz. 20:00 PILATES

  •  środy

   godz. 18:30 TABATA

   godz. 19:30 FIT MIX

   godz. 20:30 STRETCHING& ZDROWY KRĘGOSŁUP & Automasaż powięzi

  • piątki

godz. 19:00 TRENING OBWODOWY

godz. 20:00 WZMACNIANIE Z JOGĄ – NOWOŚĆ

* Grafik może ulec modyfikacji. Na zajęcia obowiązują zapisy – info@gosiafit.pl


NOWOŚĆ! NA WOLI OD WRZEŚNIA – piątki godz. 20:00 WZMACNIANIE Z JOGĄ – TRWAJĄ ZAPISY!

WZMACNIANIE Z JOGĄ – NOWOŚĆ – to program ćwiczeń z zakresu body & mind, czyli takich opierających się również np. ćwiczeniach pilates, dna miednicy, ale uzupełniony o proste i przyjemne wzmacniająco-rozciągająco-wytrzymałościowe pozycje w ćwiczeniach, ułożone w sekwencje ruchów (asany). Asany z jogi działają kojąco i profilaktycznie z uwagi na problemy kręgosłupa, umożliwiają odprężenie, lepszy przepływ energii, czyli w praktyce dają takie poczucia wyciszenia, dotlenienia, mobilizacji ciała, odprężenia i jednocześnie pozytywnego doenergetyzowania. Wzmacnianie ciała jogowe różni od wzmacniaia pilatesowego jego płynność i kładzenie większego nacisku na indywidualne skupienie. Asany wplatane w inne ćwiczenia dają ogromną frajdę, a po opanowaniu pewnych technik, będziecie miały okazję na dalszym etapie także poznać i praktykować zestaw ćwiczeń z zakresu m.in. Jogi Twarzy. Na zajęciach nie ma poruszania światopoglądowych kwestii (od tego jesteśmy bardzo daleko), ważne zaś są skupienie, precyzja i oddech. WZMACNIANIE Z JOGĄ polecam wszystkim bez przeciwwskazań, by nauczyć się nowej techniki pracy nad sobą, poznać inne sposoby jak wzmocnić i zregenerować swoje ciało.
  • Trwają zapisy – wyślij swoje zgłoszenie na maila info@gosiafit.pl WZMACNIANIE Z JOGĄ w piątki godz.20:00 —> piątek na Woli – idealny moment, by pomyśleć o sobie! Zapisz się na piątki wrześniowe już przecież coraz mniej wyjazdowe! A co dopiero myśląc o jesieni, gdzie w piątki zostając w domu można szybko zapaść w sen zimowy i nostalgiczny nastrój, dlatego Wzmacnianiem z Jogą pragniemy podnieść Waszą dobrą energię na koniec tygodnia i dobry początek weekendu!


ODRABIANIE ZAJĘĆ – w razie nieobecności obowiązuje odrabianie zajęć w innym wspólnie ustalonym terminie. Odrabianie dotyczy wszystkich form uczestnictwa: karnety, a w szczególności w ramach zapisów z kartami typu Multisport, Fit Profit, Fit Flex oraz OK System. Szczegółowy Regulamin uczestnictwa z kartami Multisport, Fit Profit, Fit Flex oraz OK System, który zawiera zasady zapisów i  odrabiania nieobecności, podawany jest Uczestnikowi do wiadomości przed pierwszym zapisaniem się na ćwiczenia i po jego zaakceptowaniu uprawnia do zapisania się na dane zajęcia oraz obliguje do dalszego przestrzegania przedstawionych i zaakceptowanych przez Uczestnika zasad zawartych w Regulaminie GosiaFit.


CENNIK – karnety dotyczą miesiąca kalendarzowego, wg zapisów:

 

  • wejście jednorazowe – 30 zł
  • karnet na 4 zajęcia (tj. 1 x w tygodniu) – 95 zł
  • karnet na 8 zajęć ( tj. 2 x w tyg.) – 135 zł
  • karnet na 12 zajęć (tj. 3 x w tyg.) – 165 zł
  • karnet na 16 zajęć (tj. 4 x w tyg.) – 195 zł
  • każde kolejne zajęcia wykupione z góry wynikające z zapisów na większą częstotliwość w tygodniu to plus 10 zł
  • karnet WOLA + OCHOTA – można zakupić jeden karnet na obie lokalizacje

Akceptujemy karty: FIT FLEX, FIT PROFIT i FIT SPORT, Benefit MULTISPORT PLUS oraz CLASSIC i MULTIACTIVE, a także wejścia w ramach sms OK SYSTEM z kodem na Ochotę: 4525 i na Wolę: 16266.

Posiadaczy kart obowiązuje wcześniejsza rezerwacja miejsca oraz odrabianie nieobecności z zajęć, na które dokonano rezerwacji, w innym uzgodnionym dniu. Regulamin zapisów i odrabiania podawany jest do akceptacji przy zapisach.


Co ze sobą zabrać:

  • wygodny strój do ćwiczeń,

  • buty sportowe na zmianę (najlepiej typu adidasy),

  • ręcznik,

  • wodę.


Formy prowadzonych u nas zajęć:

  • TABATA – jest to intensywny trening, podczas którego przeplatamy i powtarzamy różne dynamiczne i podnoszące kondycję oraz przemianę materii ćwiczenia wraz ze statycznymi, mającymi na celu dostarczenie tlenu do mięśni oraz ujędrnienie sylwetki (np. bieg / pompki/ podskoki / squat / burpees / wypady) w wielu seriach o określonym czasie, np. 20 sekund ćwiczenia i 10 sekund przerwy. Na koniec, żeby nie wyzionąć ducha ;), zabieramy się za ćwiczenia na pośladki i brzuch – z takim planem treningowym, zgrabna sylwetka, realizujemy 100% zadowolenia z treningu! Taka TABATA tylko w GosiaFit! :)
  • TBC – stanowi kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie ciała. Przy pomocy różnych przyborów dbamy o harmonijny i wszechstronny rozwój sylwetki, ujędrniamy ciało, zwiększamy wydolność i wytrzymałość organizmu oraz gubimy zbędne kalorie.
  • INTERWAŁ –  w praktyce oznacza fazowe (interwałowe) przeplatanie przyjemnej choreografii (dance) z ćwiczeniami wzmacniającymi z użyciem przyborów. Tym, co wyróżnia INTERWAŁ, jest wykorzystanie efektu niepełnego wypoczynku, co powoduje, że podwyższony metabolizm utrzymuje się nawet do kilku godzin po treningu, a więc tkanka tłuszczowa spalana jest nie tylko w czasie pracy mięśni, ale także podczas regeneracji potreningowej w kolejnych godzinach.

  • PILATES – na tych zajęciach ćwiczymy z przyborami typu małe piłki, taśmy Thera Band, a także z ciężarem własnego ciała, co jest bezpieczne dla każdego i w każdym wieku. Bez narażania się na kontuzję i wylewania „siódmych potów” poczujesz pracę mięśni głębokich, utrzymujących prawidłową postawę, ujędrnisz i wysmuklisz mięśnie nóg, pośladków, brzucha i ramion oraz zniesiesz napięcie z szyi i pleców. Ze względu na doskonałe efekty ćwiczeń Pilates wzmacniających, rozciągających oraz odprężających ciało i umysł warto pomiędzy intensywnymi innymi treningami wpleść w swój grafik Pilates.

  • ZDROWY KRĘGOSŁUP – zajęcia dzięki którym profilaktycznie i leczniczo zadbasz o swoje plecy. Dzięki ćwiczeniom wzmacniającym mięśnie przykręgosłupowe oraz rozciągającym przykurczone grupy mięśniowe zniwelujesz skutki siedzącego trybu życia, stresu, asymetrycznych przeciążeń ciała oraz napięć mięśniowych. Muzyka i prawidłowa technika oddychania pozwolą Ci się zrelaksować.
  • ZDROWY KRĘGOSŁUP & STRETCHING  – jest doskonałą formą ruchu, która pozwala utrzymać ciało i samopoczucie w równowadze. Łącząc dwie uzupełniające się techniki pracy z ciałem, skupiamy się na precyzji wykonania i dokładnym ustawieniu ciała w poszczególnych pozycjach rozciągających i wzmacniających. Zajęcia mają na celu także regenerację, uwolnienie od napięć,  mobilizację ciała i umysłu, dają odprężenie i wzmacniają układ nerwowy i kostno-mięśniowy oraz działają kojąco i profilaktycznie z uwagi na problemy kręgosłupa. Polecam wszystkim bez względu na wiek i kondycję wyjściową.
  • PŁASKI BRZUCH & STRETCHING – jest to urozmaicona kompilacja ćwiczeń stworzona w oparciu o potrzeby naszych Podopiecznych GosiaFit, stawiająca na wzmocnienie głównie mięśni brzucha i przykręgosłupowych w połączeniu z solidnym rozciąganiem.  Ten zestaw ćwiczeń jest doskonałą propozycją dla wszystkich osób, które potrzebują ujędrnić swoje ciało, w szczególności zadbać o brzuch, a jednocześnie oczekują wyciszenia przed snem. Jeśli chcesz znaleźć godzinkę dla ciała i ducha, poćwiczyć z myślą o osłabionych partiach ciała (brzuch, pośladki, uda) i rozluźnić przykurczone i zbolałe barki, plecy, uda, biodra – serdecznie zapraszamy!
  • AUTOMASAŻ POWIĘZI oraz FASCIAL FACTS ® – FITNESS POWIĘZI – ten temat warto dogłębnie przerolować 😉 Automasaż powięzi polega na samodzielnym masowaniu poszczególnych partii ciała za pomocą przyborów do automasażu, tj. rollera i piłeczki, czasem też duoball do masażu m.in. kręgosłupa. Rolowanie odbywa się w sposób intuicyjny wg dawanych wskazówek, jest łatwe i skuteczne, co można odczuć już na zajęciach. Przeciwwskazaniem do automasażu powięzi są żylaki i problemy typu tendencja do powstawania dużych siniaków. Masaż ciała w połączeniu z ćwiczeniami rozciągającymi doskonale wpływa na rozluźnienie w obrębie mięśni i stawów, szybszą regenerację potreningową, lepsze ukrwienie tkanki i skóry [w tym także redukcja cellulitu], a przede wszystkim ulgę w bólowych odczuciach i profilaktykę kontuzji. Dla wielu z nas trening ten to ulubiona część dnia, gdyż automasaż powięzi daje uczucie wypoczętego ciała i fajną dawkę wysiłku.
  •  FIT MIX & STRETCHING forma treningu na całe ciało, ramiona, brzuch, uda i pośladki, przeplatana nieustannie ćwiczeniami rozciągającymi w trakcie trwania treningu np. brzuszki – rozciągnie – pośladki – rozciąganie itd.-> taki zestaw ćwiczeń byłby bezpieczny dla każdego, wykonywany po krótkiej rozgrzewce statycznej i od razu na macie, bez ćwiczeń w staniu typu cardio, czyli bez biegów, podskoków itp., a skoncentrowany na bezpiecznej, kontrolowanej pracy na ujędrnieniu wymienionych grup mięśniowych, wzmocnieniu osłabionych partii i na rozciągnięciu przykurczonych – polecałabym FIT MIX & Stretching wszystkim tym osobom, które chcą poczuć pracę mięśni, ale także odciążyć kręgosłup – trening 100% bezpieczny dla kręgosłupa, doskonale podnoszący poziom dobrej, zbalansowanej energii w ciele.
  • TRENING OBWODOWY  ćwiczenia odbywają się na stacjach i wykonujemy je w określonym czasie, a po jego upłynięciu przechodzimy do kolejnej stacji i innego ćwiczenia, a po nim, do kolejnej i tak dalej po obwodzie. Dzięki urozmaiconym ćwiczeniom, angażującym wiele grup mięśniowych, Trening Obwodowy zwiększa wydolność układu sercowo – naczyniowego i niweluje całkowicie ryzyko przeciążenia mięśni. Różnorodność i dynamika tego treningu, sprawiają, że jego wykonanie przynosi dużą satysfakcję. Taki trening nie może się nudzić, a jeśli tylko zechcecie zaangażować się w niego bardziej, może być świetnym wyzwaniem! Pomaga w ujędrnianiu ciała oraz w modelowaniu sylwetki, poprawia siłę i wytrzymałość. Systematyczny trenując po obwodzie, zagwarantujecie sobie wzmocnienie mięśni oraz piękną sylwetkę. Stopień trudności wynikać będzie od włożonego wysiłku, od Waszego indywidualnego tempa, ilości powtórzeń wykonanych w określonym czasie, zatem polecam ten trening zarówno początkującym, jak i zaawansowanym uczestnikom zajęć GosiaFit, bo każdy się na nim odnajdzie.
POZOSTAŁE ZAJĘCIA GRUPOWE
ABT – ćwiczenia skoncentrowane na pracy brzucha, bioder, ud i pośladków. Dzięki nim przy umiarkowanej intensywności wzmacniamy i ujędrniamy dolne partie ciała, a już po kilku treningach widać efekty.

PŁASKI BRZUCH – podczas tych ćwiczeń koncentrujemy pracę na wzmacnianiu mięśni brzucha poprzez wykonywanie ćwiczeń w seriach. Przy energetyzującej muzyce spalamy tkankę tłuszczową zlokalizowaną na brzuchu i wyszczuplamy talię.

STRETCHING (rozciąganie) – na zajęciach rozciągających angażujemy wszystkie grupy mięśniowe, tak by wysmuklić sylwetkę, zlikwidować przykurcze mięśniowe, zwiększyć zakres ruchomości stawów oraz kręgosłupa. Wzmacniamy także ścięgna i więzadła. To również doskonała okazja do relaksu i odprężenia się przy spokojnej muzyce.

  • TRENINGI PERSONALNE treningi w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie. W ofercie są treningi wyszczuplające, modelujące sylwetkę, kondycyjne, treningi specjalistyczne, np. trening dla kobiet w ciąży i powrót do formy po porodzie, stretching, trening powięziowy. Dowiedz się więcej o TRENINGACH PERSONALNYCH